ساخت اماکن ورزشی باید مطالبه عمومی باشد/  ۲۲ طرح ورزشی مازندران افتتاح شد\
  • استاندار مازندران؛

ساخت اماکن ورزشی باید مطالبه عمومی باشد/  ۲۲ طرح ورزشی مازندران افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103990
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1402 - 19:25

استاندار مازندران با اعلام اینکه این استان مسافرپذیر است گفت که این استان نیازمند توسعه اماکن ورزشی حرفه ای است تا سرمایه گذاران بتوانند در این بخش سرمایه گذاری کنند.

 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در آئین بهره برداری همزمان از پروژه های ورزشی مازندران که در سالن ورزشی شهدای ارطه برگزار شد، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، ۲۲ پروژه ورزشی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و در اختیار جامعه ورزش سطح این استان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: به همت دولت سیزدهم، شهر ارطه صاحب سالن ورزشی شد تا همه بتوانند بخشی از اوقافت فراغت خود را در آن سپری کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ورزش اصلی ترین مولفه در سلامت جسم و روح انسان است که باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: محیط ورزشی یکی از بهترین اماکنی است که افراد می توانند در آن به سلامت جسم و روح خود بپردازند .

حسینی پور بیان کرد: ایجاد باشگاه و فعالیت های ورزشی موجب نشاط اجتماعی و کاهش بزهکاری و فساد می شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه تمرکز دولت سیزدهم به توسعه زیرساختهای ورزشی با الویت مناطق محروم و کمتر برخوردار است، گفت: ما هم سعی می‌کنیم با توسعه زیرساخت‌های مرتبط با ورزش قهرمانی گام های موثر ی در این مسیر برداریم .

وی همچنین تاکید کرد؛ ساخت اماکن ورزشی باید مطالبه عمومی باشد چراکه علیرغم تلاش های صورت گرفته نیازمند اماکن ورزشی بیشتری هستیم.

حسینی پور تصریح کرد: الویت های حوزه فرهنگی و اجتماعی این استان هم توسعه اماکن ، تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی است.

وی با اعلام اینکه توسعه فضاهای ورزشی نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است، گفت: تا بخش خصوصی بتوانند نسبت به توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

استاندار مازندران از مدیر کل ورزش و جوانان خواست تا نسبت به تهیه و تدوین سند آمایش ورزش استان براساس پهنه های مختلف و براساس علائق و ارتقاء ورزش اقدام کند.

استاندار مازندران  در پایان با اشاره به اینکه این استان مسافرپذیر است گفت که این استان نیازمند توسعه اماکن ورزشی حرفه ای است تا سرمایه گذاران بتوانند در این بخش سرمایه گذاری کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم گفت که در دهه مبارک فجر امسال ۲۲ طرح در ۲۲ شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی رجبی به آماری از قبل و بعد انقلاب در این حوزه اشاره ای کرد و افزود: قبل انقلاب شمار سالن های ورزشی ۲۵ واحد بود و به برکت انقلاب شمار سالن های ورزشی به ۵۷۳ واحد رسید. 

وی در پایان گفت: قبل انقلاب ۱۰ هیات ورزشی داشتیم اما هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی شمار هیات های ورزشی هم به  ۵۸ هیات رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار